Условия за връщане на стока

Отказ от договор за продажба от разстояние

  1. При получаването на стоката ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ е длъжен незабавно да я прегледа и в случай че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, които и да са от изискваните от българското законодателство, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.
  2. В случай че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката в присъствие на куриера, ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ има право да откаже пратката. На следния имейл адрес: office @ topinstrumenti.bg или във формата за контакти на нашия сайт ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ изпраща снимки на дефектите на уреда, заснета транспортна опаковка от всичките й страни и предявява претенции за рекламация към КУРИЕРА в писмен вид.
  3. Ако ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена и ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ губи право да претендира на по-късен етап.
  4. В случай, че КЛИЕНТЪТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на КЛИЕНТА съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. КЛИЕНТЪТ отправя претенции към избрания от него превозвач.
  5. ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а, б.
  6. ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.
  7. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от ПОЛУЧАТЕЛЯ/КЛИЕНТА, в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на стоката от ТЪРГОВЕЦА. Възстановяването на сумата става само с банков превод!
  8. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ остатъчната стойност, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/.  ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛУЧАТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ остатъчната стойност, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто  функциониране/.
  9. В случай на обстоятелствата, посочени в т.1, 2 и 3, както пагуба или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.
  10. Връщането на стока с наложен платеж се счита за нарушение на настоящите Условия. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да откаже връщането до отпадане на опцията „наложен платеж”.
  11. Връщането на стока, изпратена за сметка на ТЪРГОВЕЦА, в случаите, когато е указано, че е за сметка на КЛИЕНТА, се счита за нарушение на настоящите условия.

    УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ / ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

    * Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката.
    * В обратно изпратената пратка освен бланка за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателство за закупуването (касов бон, фактура). Задължително условие е върнатите продукти да са в изряден търговски вид, без да са използвани.
    * Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат!
    * Закупен артикул, който е изпълнен по индивидуални изисквания (по поръчка), не подлежи на замяна или връщане.
    * След получаване на върната стока и прегледа ѝ, стойността, без транспортните разходи, се възстановява на Клиента по сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни.
    * Стока, чието връщане / рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в добър търговски вид, ако е преминала някаква обработка или е с премахнати стикери) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.
    * Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на нов са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа или по-евтина се доплаща / снема разликата. Търговецът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат.
    * На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента (грешно изпратен продукт). Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъответствие на получената стока със заявената, незабавно се свържете с нас на някой от телефоните ни. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е изпратен към Клиента. При установяване на такава грешка, Клиентът връща продукта за сметка на Търговеца и му се изпраща верния.
    * На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект.
    * Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване, се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол от куриера, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиентът може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. Ако Клиентът приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ, отговорностите по рекламация се прехвърлят към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
    * При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които Клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента.
    * Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.

ВНИМАНИЕ!!!
Стоки, върнати с наложен платеж, не се приемат! Изплащането на сумата се извършва с плащане по банков път!
Всяка пратка пътува със СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ. Попълвате формуляра и изпращате стоката към нас БЕЗ НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ.
Стандартен формуляр за право на отказ може да изтеглите от тук: ФОРМУЛЯР

Сравнение на продукти